gotowe MIDI na keybord

Strona Główna
Czytasz wiadomości wyszukane dla słów: gotowe MIDI na keybord
 




Temat: Programy do edycji plików MIDI?
Witam. Ostatnio próbowałem dowiedziec się, jaki instrument MIDI odpowiada za wibracje podczas odtwarzania dzwonków w N6610. Do pomocy użyłem Nokia Sound Converter (składnik Nokia PC Suite) oraz oryginalne dzwonki telefonu (kopia zapasowa). Okazuje się, że instrumentem odpowiadającym za wibracje jest telefon. Dowodem jest to, że podczas podglądu w powyższym programie ilustracja telefonu porusza się, a sam wgrany dzwonek z tym instrumentem sprawia, że telefon wibruje.
I tu jest problem. Abym mógł dodać ten instrument do gotowych plików MIDI, potrzebny mi jest dobry program, który pozwoli mi edytować gotowe pliki MIDI oraz dodać mi ten instrument jako wibrację. Zwracam się do wszystkich o pomoc. Potrzebna mi jest nazwa tego programu oraz link, z którego moge ściągnąć. Bardzo ważne jest to, żeby program nie wymagał połączenia instrumentu MIDI (np. keyboard) z komputerem, ponieważ nie posiadam odpowiedniego kabla. Za pomoc z góry dziękuję.

W niektórych telefonach Nokii może być inny instrument odpowiadający za wybrację.

Dla zainteresowanych dołączam załącznik z dowodem wibracji. Oparłem się na wbudowanym dzwonku Carnival 1.





Temat: Program band in a box + keyboard midi
mam pytania odnośnie tego programu chodzi o nagrywanie midi solo jeżeli mam już cały podkład jest gotowy i chcę nagrać na początku przed wejściem podkładu parę solowych dźwięków to jak mam to zrobić ??? u mnie jest tak że jeżeli włączam nagrywanie to od razu startuje podkład według akordów które są wpisane a mi rozchodzi się o przerwę żeby wstawić 1,2 lub 3 takty lini solowej przed rozpoczęciem podkładu pomocy..... jak to zrobić????





Temat: "Bezglowy eMac"


| wydaje mi sie, ze ten keyboard sluzy do czegos dokladnie odwrotnego -
| - do dzialania jako keyboard wlasnie, a nie modul brzmieniowy.
| do odsluchu nagrywanej demowki wewnetrzne audio maka moze wystarczyc.

Do tego nie trzeba wewnętrznego audio Mac mini - wystarczy audio w
instrumencie. Można nagrać sobie na kasetę, będzie taniej :)
MIDI m.in. jest po to, aby grając mógłbyś sobie zapisać notację nutową
na komputerze, a potem np.: wprowadzić poprawki, a USB tego nie
umożliwi. Przy USB można tylko nagrać gotowy kawałek i jeśli nagraliśmy
ten "kawałek" bezbłędnie możemy go zapisać jako wav (albo inny format).


tak wyglada twoja, nadal nijak nie potwierdzona, teza - ze po tym
usb idzie dzwiek.  moja jest taka, ze to MIDI zapaczkowane w USB,
ze wzgledow oczywistych, i nie rozni sie od midi jakos specjalnie
funkcjonalnoscia.





Temat: ROLAND VA7 lub VA5

Na zabawach teraz zespoły raczej rzadko grają na stylach, raczej gotowe podkłady na mini dykach albo ewentualnie midi. Oczywiscie te lepsze zespoły to keyboard , gitarka basowa, elektryczna i jakiś saksofonik ale to już inna bajka... sam gram to wiem :biggrin:

mi sie takie cos nie podoba koles se zapoda pare midikow podklady gotowe dla mnie sie licza style tak mamy z chlopakami mala kapele dopiero zaczynamu keyboard style+gitara elektryczna+perkusja narazie ubogo:)



Temat: Stagg - Czy ktoś na tym gra?
Model - keyboard Stagg STK 520



Klawiatura - 61 klawiszy z reakcją na siłę uderzenia (dynamika)
Touch Respons ( regulowana wrażliwość klawiatury )
Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD
Autoakompaniament
Kontrolery akompaniamentu - Sync, Intr/Ending, Fill-In, OTS
One Touch Settings
Polifonia - 64
Brzmienia - 147 barw PCM
Style - 100
60 gotowych utworów
Funkcje - Transpozycja, Strojenie, MIDI, Oktawa, Portamento, Modulacja, Sustain
Efekty cyfrowe DSP - Reverb, Chorus
Funkcja nagrywania i odtwarzania
Kompatybilność MIDI
Pitch Bender
Regulacja tempa
Metronom
Dwugłos
Auto Bass Chord
Zasilanie - zailacz 12V DC, 2200mA lub 6 baterii R20
Złącza/gniazda - Słuchawki, Aux. Out, pedał sustain, MIDI IN/OUT
Wyposażenie - zasilacz, statyw pod nuty, instrukcja w języku polskim
Wymiary [mm] - 975 x 350 x 135 mm
Ciężar [kg] - 6,2 kg

... imho masz rację wybierając yamkę

p.s. ... zagląda dużo tylko niestety wolą czytać niz pisać....



Temat: MIDI pod USB 2.0
podobny problem jest już na forum ale nie znalazłem odpowiedzi na te pytania

a wieć ta, mam interfejs MIDI pod USB 2.0 (MPU-401), keyboard CTK-451 (z wejściem i wyjściem MIDI)

jak mam to podłączyć żeby działało i żeby to, co naciskam na keyboardzie odbierał komputer???

pisało że urządzenie jest gotowe do użycia

mam system operacyjny Windows XP Pro i Windows Vista Home Basic (ale na Vista nie chce działać wcale)

dam + za pomoc



Temat: Taka mała zagadka :]
Kupiłem keyboard Yamaha PSR-E303 i w instrukcji znalazłem takie o to "coś":

"INFORMACJA O PRAWACH AUTORSKICH
Firma Yamaha jest właścicielem prawu autorskich lub ma licencję na korzystanie z innych praw autorskich dotyczących programów komputerowych i treści zastosowań w niniejszym produkcie i dołączonych do niego. Materiały chronione prawami autorskimi obejmują, bez ograniczeń, całe oprogramowanie komputerowe, pliki stylów, pliki MIDI, dane WAVE, zapisy muzyczne i nagrania dźwiękowe. Jakiekolwiek wykorzystanie tych programów i materiałów bez upoważnienia dla celów innych niż na własny użytek jest prawnie zabronione. Wszelkie naruszenie praw autorskich ma konsekwencje prawne. NIE SPORZĄDZAJ, NIE ROZPOWSZECHNIAJ ANI NIE UZYWAJ NIELEGALNYCH KOPII."

I mam w związku z tym kilka pytań (bo nie zabardzo tego rozumiem/nie jestem pewien):

Czy w takim razie ten keyboard nie można wykorzystywać komercyjnie i na nim pracować ??

Albo (jeżeli dobrze rozumiem) nie można tylko wykorzystywać gotowych kompozycji/utworów??

Czyli ogólnie: Czy można wykorzystywać ten keyboard komercyjnie, ale tylko z własnymi "utworami" (bo z tego co rozumiem, niema tam nic o "instrumentach" czyli dalej nazywane "voice")??

Pozdrawiam.



Temat: Casio WK-500 na początek ?
Znajomy (który nieco pogrywał na akordeonie) chciałby jakiś keyboard który brzmieniowo akordeon by zastąpił.
Z racji nieco "sędziwego' wieku grał by dla siebie i dla rodziny. W związku z tym że prawą ręką grał na akordeonie więc w lewej musi mieć gotowe rytmy.
Ja proponuję mu Casio WK-500 (najnowszy model 76 klawiszy slot na karte SD)
http://www.sklepgama.pl/p...roducts_id/1940 mogą mi to sprzedać za 1700zł.
Będzie też chciał korzystać z plików MIDI "wycinając" melodię , tak aby móg łsię wprawiać.
Ja mam Korga iS 35 , ale używanego mu nie polecam bo sa kłopoty z klawiaturą którą musze sam czasem rozbierac. Do tego Proponuję mu wzmacniacz Fender około 1100zł . jest ich sporo na rynku więc jak coś siądzie
to łatwiej naprawić. Ponieważ posiada 2 głośniki więc pomyślałem że można by jeden taki lub podobny
dokupić ,wstawić w skrzynkę i w razie potrzeby Odłączyć ten drugi w Fenderze i włączyć dodatkowy.
oczywiście to działo by się automatycznie po włożeniu wtyki głośnika dodatkowego do Fendera,
bo jednak 2 kolumny rozstawione to przyjemniejszy dźwięk.
A może jakiś inny instrument w tej cenie ? (osobiście nie leży mi Casio ale cena , no ten WK-500 ma sporo możliwości.
Może macie inne propozycje ? Chętnie rozpatrzę.
ps. Może znacie jakiś darmowy program aby takie pliki MIDI nieco obrobić (pod XP) ?

Rylen



Temat: Programy do pisania nut.
Bardzo dużym ułatwieniem pracy dla muzyka jest program do pisania nut. Skończyły się czasy ręcznego przepisywania partytur, teraz wystarczy podłączyć keyboard, albo organy cyfrowe do komputera, nagrać utwór w formacie "midi", użyć odpowiedniego programu... i nutki gotowe.
Osobiście używam programu "NoteWorthy Composer" i bardzo go sobie chwalę, nutki można pisać samemu, jak też automatycznie dzięki plikowi midi...
Obecnie jest wiele programów tego typu, więc podzielmy się uwagami i spostrzeżeniami na ten temat



Temat: "Bezglowy eMac"


wydaje mi sie, ze ten keyboard sluzy do czegos dokladnie odwrotnego -
- do dzialania jako keyboard wlasnie, a nie modul brzmieniowy.
do odsluchu nagrywanej demowki wewnetrzne audio maka moze wystarczyc.


Do tego nie trzeba wewnętrznego audio Mac mini - wystarczy audio w
instrumencie. Można nagrać sobie na kasetę, będzie taniej :)
MIDI m.in. jest po to, aby grając mógłbyś sobie zapisać notację nutową
na komputerze, a potem np.: wprowadzić poprawki, a USB tego nie
umożliwi. Przy USB można tylko nagrać gotowy kawałek i jeśli nagraliśmy
ten "kawałek" bezbłędnie możemy go zapisać jako wav (albo inny format).




Temat: program do tworzenia muzyki



| witam,
| szukam programu do tworzenia muzyki. wyobrazam sobie to w ten sposob,
| ze istnieje gotowa baza instrumentow i podkladow. (jak w keybordzie)
| na jednej sciezce wybieram sobie rytm i wpisuje harmonie jaka ma grac
| ( C, G, a, D7 ...) + tempo,  ew. jakies przejscia perkusji..
| na drugiej sciezce linia melodyczna, a na 3 ewentualnie wokal.  czy
| istnieja takie programy?

Reason 3.0

http://www.propellerheads.se/products/reason/index.cfm?fuseaction=mai...


ale bez klawiatury midi to raczej nie podchodz:)
W sumie super sprawa, jak bylem duzo mlodszt to strasznie mnie krecilo
jak widzialem np. Niemena z ta cala szafa elektroniki, tearz mozna miec
to na monitorku, tylko rozmiar nie ten. I umiejetnosci;(





Temat: Korg PA800 - Pomoc!!
Na stronie 74 w instrukcji pisze tak:

Możesz dodawać swoje wpisy do bazy SongBook.

1. Włącz tryb Style Play, lub Song Play, zależnie od wpisu, który chcesz zrobić w SongBook.

2. Wybierz styl, lub Standard MIDI File, który chcesz dodać do SongBook.
Przypisz wybrany utwór do Sequencer 1. (Tylko utwory przypisane do Sequencer 1 będą zapisane do SongBook,
utwory przypisane do Sequencer 2 nie będą zapisane).

3. Edytuj ścieżki Keyboard i Style, wybierając różne instrumenty i efekty, oraz edytując inne parametry.
Zauważ, że zmiany wprowadzone w plikach SMF, nie zostaną zapisane w SongBook.

4. Wybierz inne ustawienia procesora wokalnego (Voice Procesor).

5. Gdy twoje ustawienia są już gotowe, naciśnij klawisz SONGBOOK, następnie zakładkę Edit 1, aby zobaczyć
stronę Book Edit 1.



6.Teraz proponuję nacisnąć NEW SONG, następnie zaznaczyć WRITE STS(ALL CURRENT STYLE + STS) ewnetualnie uzupełnić resztę według uznania.

7. Gdy skończysz, naciśnij zakładkę, aby przejść do strony Book Edit 2.



Edytuj resztę według uznania i potrzeby , a na końcu nie zapomnij nacisnąć WRITE.
Zapisz ustawienia.
Mam nadzieję, że Ci pomogłem.



Temat: Keyboard vs syntezator
Witam.

Mam pytanie. które znawców tematu może i rozśmieszy no ale... kto pyta nie błądzi.

Mianowicie, chcialbym bliżej poznać różnice pomiedzy keyboardami/aranżeram, a syntezatorami. Wiem tyle ze keyboardy posiadaja głosniki, a syntezatory chyba nie, syntezatory nie mają chyba własnych styli/aranży, ale czy można je wgrać, przez jakies zewnętrzne zródlo np. dyskietki?? Jak w syntezatorach przedstawia sie granie "z ręki" ze stylami oraz odtwarzanie gotowych utworów- midi?? No i przede wszystkim- pewne apogeum tego tematu (które znacznie utożsamia i przenika się z poprzednimi pytaniami): czy można posługiwać się syntezatorem w zespole muzycznym (zespole bez perkusji i basu) wówczas gdy klawisz jest odpowiedzialny za wszelkie sekcje instrumentalne??

Z góry dziekuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam



Temat: Yamaha PSR-E213 dla początkującego?
Keyboard Yamaha PSR-220,



61 klawiszy 5 oktaw,

100 brzmień muzyki,

100 brzmień instrumentalnych + 1 zestaw perkusyjny

PSR-260



5 oktaw (61 dynamicznych klawiszy)
100 brzmień
100 akompaniamentów
100 gotowych utworów
4 przyciski Multi Pads
system edukacyjny Yamaha Education Suite 2
funkcje: Portable Grand, DJ, Mentronome
stereo
MIDI IN/OUT
wyjście słuchawkowo- liniowe



Temat: ROLAND VA7 lub VA5
Na zabawach teraz zespoły raczej rzadko grają na stylach, raczej gotowe podkłady na mini dykach albo ewentualnie midi. Oczywiscie te lepsze zespoły to keyboard , gitarka basowa, elektryczna i jakiś saksofonik ale to już inna bajka... sam gram to wiem :biggrin:



Temat: x station 25 na sprzedaż !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPRZEDAM X STATION 25 !!!!!!!!!!!!!! TANIO!!!!!!!!

Syntezator, rozwiązanie audio, zdalny kontroler MIDI, interfejs MIDI i procesor multi-effect. Wszystko w jednym zgrabnym opakowaniu z wejściem USB lub zasilanie akumulatorowym. Urządzenie posiada ośmiogłosową polifonię, 200 presetów, procesor Multi-fx oraz programowalne przyciski i suwaki.

Syntezator XStation łączy cechy wersji MIDI oraz zaawansowanego interfejsu audio USB wyposażonego w przedwzmacniacze mikrofonowe oraz procesory efektów. Prócz gniazda USB służącego do komunikacji zarówno MIDI, jak audio zainstalowano jedno standardowe wejściowe gniazdo MIDI oraz dwa wyjściowe.
- 2 przedwzmacniacze mikrofonowe z zasilaniem Phantom +48V
- stereofoniczne wyjście analogowe i monitorowe słuchawkowe - podwójny procesor efektów - wyjście cyfrowe SPDiF - parametry toru audio: 24 bity / 44.1 / 48 kHz - 3 programowane enkodery i 8 suwaków, 28 przycisków i 16 potencjometów sterujących
- X/Y touchpad i joystick
- przyciski transportu do kontrolowania m.in. programów muzycznych
- możliwość kontroli wielu urządzeń w tym samym czasie
- 64 miejsca w pamięci na ustawienia użytkownika
- zestaw gotowych szablonów do popularnych pluginów i instrumentów
- złącze USB
- możliwość miksowania zewnętrznego sygnału MIDI z własnym i podawania na MIDI OUT
- prosta i intuicyjna obsługa, łatwe programowanie
- możliwość pracy jako master keyboard
- przełącznik umożliwiający odpięcie sprężyny od joysticka (nie wraca wtedy do położenia wyjściowego)
- zasilanie bateryjne umożliwiające pracę w terenie, np. z laptopem

Wersja posiadająca 25 klawiszy.

Sprzęt nie był używany

CENA 1550Zł (SKORY DO UZGODNIENIA)



Temat: Spszedam CME UF5



Obecnie wiekszosc producentow klawiatur uzywa plastiku do budowy tego typu urzadzen. To oczywiscie obniza koszty, ale obniza rowniez trwalosc i jakosc tych urzadzenia, nie wspominajac o wygladzie. Sprzet CME z serii UF to zupelnie nowa jakosc: metalowa obudowa w eleganckim czarnym kolorze – nikt nie odchodzi obojetnie po przetestowaniu tych wyjatkowych klawiatur. UF5 maja polwazona klawiature ze znakomita mechanika - klawisze pracuja pewnie i sprezyscie. Najwyzszy model CME - UF8 zostal wyposazony w profesjonalna klawiature 88 klawiszy z mechanizmem mloteczkowym, dokladnie taka, jaka mozna znalezc w klawiaturach sterujacych kosztujacych o wiele wiecej. Przy wspolpracy UF8 z komputerem lub modulem dzwiekowym z brzmieniem fortepianu klawiatura realistycznie symuluje mechanike akustycznego fortepianu. Wszystkie modele z serii UF maja ten sam panel kontrolny. Sekcja ta wyposazona jest miedzy innymi w 8 potencjometrow, 9 sliderow, pitchbend'er, kolko modulacji oraz sekcje przyciskow do sterowania zewnetrznym sekwencerem. W zestawie znajduje sie rowniez latwe w obsludze oprogramowanie, ktore umozliwia szybkie zintegrowanie klawiatury z wybranym modulem brzmieniowym lub instrumentem software'owym. Kazdy kontroler moze miec przyporzadkowany dowolny parametr do edycji i kontroli brzmienia w czasie rzeczywistym. Jest to znacznie lepsze rozwiazanie, niz „kreceniu” wirtualnymi galkami myszka na monitorze komputera. Ponadto sekcja sterowania sekwencerem jest bardzo wygodna przy rejestrowaniu swoich projektow. Wszystkie modele CME sa wyposazone w aftertouch. zadna inna klawiatura w tej grupie cenowej nie zapewni tak dobrze dzialajacej funkcji aftertouch. O ile w ogole bedzie miala taka funkcjonalnosc. Sam sprawdz. Do klawiatury CME UF mozesz podlaczyc tzw. breath controller [sterownik dety], ktory umozliwia na gre pelna ekspresji, porownywalna ze zroznicowana artykulacja instrumentow detych. Jest to w tej chwili bardzo rzadko spotykane ekskluzywne rozwiazanie w tego typu klawiaturach. Interfejs jest kompatybilny z wszystkimi kontrolerami, jak np. Yamaha BC-1, czy BC-3. Klawiatury UF lacza sie z komputerem za pomoca zlacza USB, przez ktore wysylaja i odbieraja komunikaty, ale moga tez byc zasilane. W komplecie znajduje sie rowniez zasilacz, ktory jest niezbedny przy wykorzystaniu opcjonalnego interfejsu audio FireWire lub funkcji aftertouch. Oczywiscie przy uzyciu standardowego zasilania klawiatury wspolpracuja z zewnetrznymi urzadzeniami poprzez interfejs MIDI [transmisja danych, tak jak w przypadku USB].

Dane:

* Polwazona klawiatura syntezatorowa 49 klawiszowa
* Profesjonalny aftertouch [wszystkie modele]
* Kolko modulacji oraz pitchbend'er
* 8 potencjometrow obrotowych, dowolnie programowanych - dostepne takze gotowe programy z parametrami, jak: Cutoff/ Resonance/ Attack/ Release/ PAN/ Reverb/ Chorus/ Tempo
* 9 sliderow, dowolnie programowanych - dostepne takze gotowe programy z parametrami glosnosci dla kanalow 1-16 oraz master volume, czy funkcjonowanie, jako organowe drawbary
* Wyswietlacz typu LED
* Przyciski funkcyjne z parametrami, jak: program, transpozycja, zmiana oktaw, przelacznik kanalow, podzial klawiatury, 6 przyciskow sterujacych sekwencerem – REC, PLAY, STOP, FASTREWIND, REWIND, RETURN TO START, itd.
* Gniazdo breath controller
* 1 x MIDI Out
* Gniazda pedalow Sustain oraz Volume
* Port USB [przesylanie danych MIDI oraz zasilanie]
* Wejscie zasilania DC [zasilacz w zestawie] - w przypadku, kiedy klawiatura nie jest zasilana przez USB
* Kompatybilnosc z Win2000/XP oraz Mac OSX
* Klawiatury przetestowane z wiekszoscia sekwencerow audio/MIDI
* Opcjonalne rozszerzenie karty audio FireWire CME UF400e
* Opcjonalne rozszerzenie modulu brzmieniowego CME UF DP-1CME UF DP-1
* Wymiary [szerokosc x glebokosc x wysokosc]: 859 x 348 x 113 mm
* Waga: 8.2 kg
* Opakowanie zawiera:
klawiature MIDI Master Keyboard z serii UF
zasilacz
kabel USB
instrukcje obslugi w jezyku polskim oraz angielskim
CD-ROM z driverami PC/Macintosh


Spszent ma niecale 2 miesiace.
Roczna gwarancja.
Cena nowego nieschodzi ponizej 750 pln.
Spszedaje go dlatego bo kupilem bardziej wszechstronna maszyne i nie mam za bardzo gdzie tego wszystkiego trzymac.

cena = 500 pln !!!!




Temat: korg
teraz niektórzy będą mieli dylemat czy psr-3000

Najwyższej klasy keyboard domowy. Moduły brzmieniowe i auto akompaniamenty pochodzące od topowego modelu TYROS.
Więcej niż 100MB pamięci Wave ROM (w 16bit linearnym formacie) z brzmieniami Sweet!, Cool! oraz Mega
Technologia Organ Modeling z Virtual Drawbars
Polifonia: 128
240 akompaniamentów zawierających po 3 wstępy, 3 zakończenia, 4 odmiany i 4 przejścia
16 ścieżkowy sekwencer (32 ścieżki poprzez USB)
Kolorowy wyświetlacz LCD z rozdzielczością 320x240 punktów do prezentacji zapisów nutowych oraz tekstów
Gniazdo kart Smart Media
Gniazdo USB do podłączenia pamięci zewnętrznych (dyski twarde, pamięci Flash)
Nowe bezpośrednie połączenie z Internetem (IDC)
Złącze Video-Out do podłączenia do monitora lub projektora

Dodatkowe cechy:
61 klawisze z systemem Touch Response (Dynamika klawiatury)
Wyszukiwarka utworów
Harmonizer wokalny
Wejście mikrofonowe
Gniazdo USB To Host (USB MIDI)
Kontrolery Pitch Bend Wheel i Modulation Wheel

MEGAEnhancer
MEGAEnhancer jest aplikacją PC, która konwertuje utwory MIDI do utworów, które mogą być odgrywane przez keyboardy i moduły brzmieniowe wyposażone w funkcję MegaVoice.

czy KORG PA-80
Keyboard - aranżer
- klawiatura: 61 dynamicznych klawiszy z opcją docisku
- system operacyjny: OPOS - Objective Portable Operating System, wielozadaniowy ("ładowanie" utworu w trakcie odtwarzania), możliwość aktualizacji, funkcja SSD Solid State Disk
- generator dźwięku: HI Synthesis (Hyper Integrated Synthesis System), 62 głosowy, 62 oscylatory (filtry z funkcją rezonansu)
- pamięć próbek: 32 MB PCM ROM (w tym Stereo Piano)
- procesor efektów: 4 stereofoniczne procesory DSP, dostępnych 90 efektów
- ustawienia (Programy): ponad 600 gotowych brzmień (w tym Stereo Piano i GM Level 2), 32 zestawy perkusyjne. 128 komórek na brzmienia własne użytkownika, 64 komórki na własne zestawy perkusyjne użytkownika, User Drum Kits, funkcja Digital Organ Drawbars, pełna edycja ustawień brzmień i zestawów perkusyjnych
- style: 256 Styli, 48 komórek własne Style użytkownika, 8 ścieżek akompaniamentu. pełna programowalność Styli (w tym 4 tzw. Single Touch Settings dla każdego Stylu), funkcje: bezpośredniego odtwarzania z dyskietki/dysku, zapisu i edycji Styli, edycji zdarzeń, edycji krokowej, importu paternów rytmicznych (Groove Import), kompatybilność z serią "i", formatowanie stylu.
- kontrolery stylu: 4 wariacje, 2 akcenty, 2 intra, 2 zakończenia, licznik wejść/przejść, synchroniczny Start/Stop, "nabijania" (Tap) tempa, pogłaśnianie/ściszanie (Fade In/Out), "odwrócenie" basu, bas manualny, blokada tempa, głośność akompaniamentu, wyciszanie akompaniamentu (Mute), mapowanie zestawów perkusyjnych, Single Touch
- ustawienia (Performance): 160 ustawień wstępnych (Performances), 304 ustawienia wstępne dla Stylu (w tym 4 tzw. Single Touch Settings dla każdej z 1216 kombinacji ustawień)
- odtwarzanie utworów: (Song Play): dwa niezależne sekwencery z oddzielnymi klawiszami Start/Stop, Pauzy, przewijania w przód/tył, oraz suwakiem płynnego przejścia (Crossfade Dual Sequencer Player), wyświetlanie tekstu, programowanie kolejności odtwarzania (Jukebox), bezpośrednie odtwarzanie SMF'ów (format 0 and 1)
- edycja utworu: funkcja transpozycji, wycinania/wklejania, kasowania kwantyzacji, kopiowania, dynamiki, edycji zdarzeń i edycji krokowej, szybkiej edycji (Easy Sound Edit), 4 efekty, 16 śladów, format SMF
Komponowanie w trybie (Backing Sequence Real Time Record): krokowe wprowadzanie i edycja akordów akompaniamentu, 16 śladów, format SMF
Nagrywanie/Edycja próbek (Sampling): funkcja kompresji ekspansji czasowej (Time Slice, Extend Slice), import WAVów, AIF'ów i KSF (Korg Sample File), import Programów z serii Triton (PCG), import/eksport KMP (Korg MultiSample)
Kontrolery typu PAD: 4 w pełni programowalne przyciski PAD + przycisk Stop
Kontrolery globalne: suwak regulacji głośności dla trybu Master i Ensemble, zmiana oktawy, transpozycja, edycji punktu podziału klawiatury, zmiany Stylu, głośności śladu, programowalny Slider, Joystick, kółko Dial
- kontrolery nożne: gniazda dla pedału zmiennonapięciowego(ekspresji) i zwarciowego (wybrzmiewanie, Start/Stop, itp.) np. EC-5
- wyjścia Audio: 4 gniazda wyjściowe audio Lewy/ Mono, Prawy, Out 1 i Out 2
- wejścia Audio: 2 gniazda wejściowe audio Lewy/ Mono, Prawy, z niezależną kontrolą wzmocnienia (mikrofon, gitara, linia)
- gniazda sterowania: MIDI In, Out, Thru, interface PC to Host (kompatybilny Pc i Mac)
- stacja dyskietek: 3.5" 2DD/2HD (kompatybilna z Ms-Dos)
- dysk twardy: opcjonalny dysk twardy (2.5" ATA-EIDE)
- wyświetlacz: ciekłokrystaliczny, podświetlany
- wzmacniacz: 2 x 22 W z funkcją Auto Loudness
- głośniki: dwudrożny system w obudowie typu Bass-Reflex
- pobór mocy: 35 Watt
- wymiary: 1110x388x164mm
- waga: 13,9kg

można powiedzieć że ceny się zrównały :roll:



Temat: Syntezatory za rozsądna cenę?
Wiec wedlog mnie wszystko zalezy ile kasy chcesz wydac, i co z tym chcesz robic. Jezeli napzyklad kupujesz synthezator na nastepne pare ladnych lat, i wiesz ze w nastepnych paru miesiacach czy latach nie bedziesz dodawac nastepnego, to oplaca sie kupic cos dobrego aby co starczylo i aby nie okazalo sie ze ci to cos nie wystarcza. Ja ci moge tylko powiedziec co ja bym zrobil, i dlaczego. Decyzja oczywiscie nalezy do ciebie. Tez wersja desktop czy rack, nie jest gorsza niz pelna versja z klawiszami, i jest o duzo tansza niz ta versja z klawiszami. Wiec nieraz sie oplaca nawet dokupic jakis tanszy midi controller niz wywalac sporo kasy wiecej na to aby synthezator mial keyboard, albo uzyc midi controller co sie juz np ma. Wersje te rack lub desktop sa pzecietnie w duzo lepszym stanie niz te z klawiszami. (Jezeli kupujesz uzywane). Waldorf micro q jest ok, ale duzo mu brakuje. Jezeli juz bardzo chcesz miec waldorfa i lubisz ich specyficzny dzwiek, proponuje Waldorf Q. Q jest bajer, i w innej kategori niz micro q, to ci moge sam powiedziec z doswiadczenia. Ja sam z checia dodal bym Waldorfa Q racka do mojego studia, bo jest naprawde dobry. JP8080 albo 8000 to wedlog mnie jest o duzo lepszy niz waldorf micro q. Problem tylko ze maze grac 8-10 dzwiekow naraz i to tez zalezy jaki dzwiek. Po prostu ma dosyc duze limitacje ale dzwiek jest fajny i z niego mozna dosyc duzo wycisnac. Dzwiek jest wedlog mnie tez lepszy niz micro q. Ale w porownaniu to Waldorfa Q, to Jp sie dopiero chowa.. JP jest dobre jako pierwszy synthesizer, i mozna je dosyc tanio teraz kupic. Virusy a,b so ok. Ale jak juz chcesz virusa to proponuje C, albo Ti. Tak naprawde to jak ja bym mial kupowac teraz synthezator, i byl by to moj jedyny... albo ci w ten sposob powiem, Jak bym mial w moim studio zostawic tylko jeden synthezator a wszystkich innych sie pozbyl to zastawil bym Virusa Ti. Nie wiem czy miales doczynienie z virusem Ti na zywo, i czy spedziles jakis czas grajac na nim, ale ten synthezator jest w zupelnie innej kategori niz JP, czy waldorf micro q. Byl moment ze bardziej lubilem mojego Nord Leda 3, ale to byl okres jak mialem virusa C, w momencie co kupilem Virusa Ti to sie zmienilo. Rozni ludzie mowia rozne zeczy na forum. Niektorzy ci powiedza ze to jest do niczego, inni lubia napzyklad Nord leda 3, albo waldorfa q, albo novation supernove 2, Ja ci tylko moge powiedziec ze jeden virus ti praktycznie zastepuje te inne. Glosy na nim mozesz twozyc w roznych kategoriach, i brzmi bardzo dobrze. 95% dzwiekow co graja tamte inne synthy mozesz wycisnac z virusa TI, albo czasami lepsze. Mozesz go podlaczyc do kompa, i uzywac jako vsti synth. Czasami to robie. a czasami nagrywam po prostu po staremu. Ja osobiscie nigdy nie mialem zadnego problemu z virusem Ti. wiem ze ludzi maja rozne problemy, ale teraz OS virusa jest polepszony i tak jak mowie ja mam zero problemow. Wedlog mnie jest to najlepszy synthezator ktory mozesz teraz kupic do muzyki elektronicznej, i z nim zrobisz prawie wszystko. Wedlo mnie na lata ci starczy. Kumpel pare miesiecy temu spzedal virusa ti, bo cos mu odbilo, zostawil tylko pare innych synthow, ale po 4 miesiacach stwierdzil ze jego muzyka sie tylko pogorszyla ze cos mu brakuje. Uzywal wiekszosc vsti synthow ale caly czas nazekal. Ostatnio polecial i spowrotem kupil virusa Ti, I jest juz zadowolony. Czasami trzeba cos stracic aby zrozumiec jak to nam bardzo pomagalo i pzydawalo sie. Ludzie mowia ze virus jest trudny w programowaniu, wiesz co, ja sie nie zgadzam, kazdy synth moze byc trudny jak tego nie rozumiesz. Po to sa instrukcje obslugi I inne pomoce, tysiace gotowych glosow do uzycia za darmo, ktore mozesz pzemieniac , krecic, jezeli nie chcesz twozyc kompletnie swoich od zera. Virus Ti daje ci bardzo duo za ta cene. Praktycznie wiekszosc piosenek co moje grono znajomych twozy, to jest z uzytkiem virusow ti. Virus to tak jak kameleon, mozna z niego wycisnac prawie wszystko. Nie chce brzmiec jak jakas reklama dla nich hehe bo z nimi nie wspolpracuje. Ale to jest moja opinia. Ja probowalem chyba wiekszosc synthow co sa w spzedazy pzez ostatnie 15 lat. Nieraz pzynosze na weekendy do domu nowy spzet aby sie pobawic, mam dotego dostep dzieki znajomosciami w sklepie muzycznym w moim miescie. ( daja mi spzet abym sie pobawil/wyprobowal na pare dni i nie place za to nic) i kozystam z tego jak jest cos interesujacego/nowego. Na swieta mialem, Roland v-synth xt, Universal audio UAD1, Focusrite Liquid Mix i pare preampow i ad/da convertorow. do sprobowania. Moge tylko powiedziec ze Virus Ti jest naprawde rewelacja jezeli chodzi o synthezator i mozna z nim zrobic prawie wszystko. Jezeli cie stac, to na pewno nie pozalujesz. Ja wiem ze nigdy sie go nie pozbywam, Bo jest naprawde bardzo bardzo dobry.



Temat: volume I - wątek dla krytyków
Obserwując od wielu lat krajową scenę el-muzyki stopniowo nabierałem dziwnego przekonania że tworzą ją bardziej pasjonaci sprzętu i popularnych „fortepianówek” niż eksperymentatorzy, a przynależna gatunkowi chęć tworzenia opowieści dźwiękowych rozgrywających się w wyobraźni słuchacza znajdowała się na bocznym torze. Przekonanie to zrodziło się w czasach gdy komputery nie były jeszcze w użyciu, a na MIDI stać było nielicznych. Po prostu ktoś dostawał od rodziców keyboard czy mały automacik perkusyjny i zabierał się do tworzenia swojej muzyki według prostego schematu: zwrotka, refren, zwrotka, refren, itp. W efekcie otrzymywaliśmy cukierkowate, elektroniczne koszałki-opałki z nijaką formą i naiwną treścią. Nie pomagało nawet to że wykonywali je nierzadko dobrzy pianiści ! Brakowało ducha, wyobraźni i spontaniczności. Potem sytuacja się zmieniła; doszła do głosu potężna technologia komputerowa, a wychowani na niej twórcy bezkompromisowo zapożyczając sample i bawiąc się możliwościami tych cudeniek zapomnieli o starej formule Goethego: tylko duch ożywia technikę. Tak stworzoną muzykę można było poznać po przewalonych komunikatami MIDI brzmieniach, nakładających się na siebie efektach i ogólnym natłoku bitów wprawiających słuchacza w nerwowy niepokój. Nie było już cukierkowych klimatów, ale nadal nie było owego ducha (czytaj: oryginalnych idei i pomysłów)

Czy coś się od tego czasu zmieniło ?
Na szczęście tak – rzecze Stefan nawiązując dopiero co wysłuchanych CES .
Po pierwsze - nie ma już wykrętów że ktoś nie ma sprzętu – bo każdy może mieć 1000 syntezatorów, bajerów i mikserów w jednym kompie.
Po drugie – nie ma wspomnianych przewalanek – bo nasi twórcy panują już nad technologią i wiedzą jakich środków wyrazu użyć. Sami też potrafią stworzyć dzieło poprawne brzmieniowo.
Po trzecie – w twórczych umysłach pojawiają się ciekawe pomysły i coraz większą uwagę zwraca się na treść, przesłanie i jakość muzycznego przekazu.

Nie znaczy to jednak że wszystko jest już o.k. To co nadal rzuca się w uszy to wrażenie niedokończenia dzieła. W większości przypadków jest to muzyka ilustracyjna, jakby powstała „do czegoś”. Brakuje samodzielnych kompozycji potrafiących obyć się bez dopalaczy w stylu: impresje czy sugestie autora.
A może to kwestia kolejnego etapu który jeszcze nie nadszedł ? Może jednak brakuje pomysłów ? Na te pytania szanowni autorzy musicie odpowiedzieć sobie sami. Zapoznajcie się przy tym z moimi opiniami o CES (plusy i minusy, kawę na ławę ):

Dysk 1

Misja na Marsa
+: pomysł z narracją, zalążki dramaturgii
- : jedyny temat melodyczny pod koniec już nudzi, naiwnie brzmiące komunikaty (chyba jednak radio i syntezer mowy !)

Mars Reflect-ion
+: ciekawy temat, za późno się rozgrywa
- : zbyt długie, wyciszenie podkreśliło tylko że autor świadomy był niespełnienia dzieła

Na Podbój Marsa
+ : następujące po sobie tematy logicznie się uzupełniają, spójne brzmieniowo, nie za długie, dokończone
- : do wykonania solówki chyba przydałby się stary analog

Valles Marineris
+ : prosta konstrukcja rytmiczna i melodyczna, czytelna forma, nie nudzi pomimo długiego czasu
- : aranżacja aż za klasyczna, kolaż gotowych patentów z „Berlina” a za mało swoich pomysłów, stanowczo za długie.

Trzeci Satelita Marsa
+ : zwarta całość, ciekawe pomysły brzmieniowe z użyciem głosów, wprowadza w lekki transik
- : końcowe słowa trochę niepewne czy niezdecydowane tak jakby autor nie wiedział do końca czy mają tu być

Błękit, czerń, czerwień
+ : skończona, i wyrazista wypowiedź. Słucha się solówek i chce się jeszcze. No i fortepian !
- : temat fortepianowy zbyt mocno kontrastuje z elektroniką, brak spójności i łącznika między tymi tematami

Podejrzewam że dysk 1 układał ktoś całkowicie świadom tego co robi – brawo !

Na dziś to tyle, C.D.N.



Temat: DURON 750 MHz + PŁYTA M807 - PC CHIPS + COOLER GW
Do sprzedania mam:

DURON 750 MHz + PŁYTA M807 - PC CHIPS + COOLER

http://www.allegro.pl/item143294029_duron_750_mhz_plyta_m807_pc_chips_cooler_gw.html

Wszystko sprawne i gotowe do pracy.

Procesor w doskonałym stanie (rdzeń jak widac na fotka również w dobrym stanie)

Cooler cichy i wydajny.

Dane techniczne i specyfikacja płyty głównej:

M807 The key features of the VIA VT 8363/82C686A chipset
mainboard include:
Socket A (Socket-462) Processor Support

- Support AMD Athlon processors from 750MHz to 1 GB /
Duron processors from 600 MHz to 700 MHz
- Support 200/266 MHz Front Side Bus
Processors are automatically configured using firmware and a
synchronous Host/DRAM Clock Scheme Memory Support

- Two DIMM slots for SDRAM 168-pin memory modules
- Support for 100/133 MHz memory bus
- Maximum installed memory canbe 2 x 512 MB = 1GB Expansion Slots

- One AMR slot for a special audio/modem riser card
- One AGP4X slot for AGP 2.0-compliant interface
- Five 32-bit PCI slots for PCI 2.2-compliant interface Onboard IDE channels

- Primary and Secondary PCI IDE channels
- Support for PIO (programmable I/O) modes
- Support for Multiword DMA modes
- Support for Bus mastering and UltraDMA 33/66 modes Power Supply and Power Management

- Provides ATX power connector
- ACPI and previous PMU support, Suspend Switch, and
Keyboard Power On/Off
- Support Wake on Modem, Wake on Lan and Wake on Alarm AC97 Codec

- Compliant PC97 2.1 specification
- Supports 18-bit ADC (Analog Digital Converter) and DAC
(Digital Analog Converter) as well as 18-bit stereo full-duplex
codec Onboard I/O Ports

- Provides PC99 Color Connectors for easy peripheral device
connections
- Floppy disk driver port with 1Mb/s transfer rate
- Two serial ports with 16550-compatible fast UART
- One parallel port with support for ECP and EPP
- Two USB ports, two PS/2 port and one infrared port Hardware Monitoring

- Built-in hardware monitoring for CPU/system temperature,
fan speeds and mainboard voltages. Onboard Flash ROM

- Automatic CPU and board configuration
- Support Plug and Play configuration of peripheral devices
and expansion cards
- Built-in virus protection using Trend's ChipAwayVirus
provides boot proocess virus protection Bundled Software

- Bundled PC-cillin provides automatic Virus Protection for
Window 95/98
- MediaRing Talk provides PC to PC or PC to Phone internet
phone communication
- S-YXG50 is a music synthesizer software to playback MIDI
files on the system Dimensions

- ATX form factor ( 30.5cm x 22cm)

Na sprzęt udzielam gwarancji rozruchowej!!! (7dni) od daty otrzymania przesyłki. Po tym terminie gwarancja wygasa.

więcej fotek na życzenie mogę przesłać na e-mail

!!! SERDECZNIE ZAPRASZAM !!!

Cena do uzgodnienia.

kontakt:

gg:1418212
kom. +48 698 488 855




Temat: Podłączenie MIDI do PC
czyli to lipa z tym bezpośrednim połączeniem?

MOŻLIWOŚCI POŁĄCZENIOWE
Seria EXR wyposażona została w złącze USB, dzięki któremu użytkownik bez problemu i bez potrzeby dokupowania dodatkowego interfejsu MIDI ma możliwość połączenia się z komputerem PC i pracy na różnego rodzaju programach muzycznych.
Dzięki USB mamy ułatwiony także transfer danych, co nie wymaga instalowania dodatkowych driver’ów, wystarczy podłączyć instrument z komputerem, który automatycznie go rozpozna i stanie się zewnętrzną pamięcią naszych danych.
Aby rozszerzyć możliwości sterowania z pokładu instrumentu, firma Roland wyposażyła swe nowe keyboardy w kontroler V-Link, który przy połączeniu ze sprzętem do obróbki plików filmowych, umożliwia synchronizację i tworzenie gotowych projektów, jak np. teledyski muzyczne, prezentacje, filmy z wakacji itp.

*********************************

zobacz całość

(aby powiększyć obrazek kliknij na niego)

Nowe Właściwości Całej Serii EXR

- Atrakcyjna, ciemno-szara obudowa

- 61 nowoopracowane akompaniamenty zawarte w pamięci Flash

- 4 MB dla pamięci Flash

- Złącze USB-MIDI, umożliwiające prócz transferu danych, komunikację MIDI

- Funkcja Portamento, tryb „mono” dla brzmień granych partią Upper (prawa ręka)

- Funkcja Re-Start Style

Nowe Cechy EXR-5s i EXR-3s (zaadoptowane z modelów EXR-7/-7s)

- Tryb Piano Chord Recognition

- 100 komórek dla User Program

- Funkcje Sync Start/Stop

- Odseparowany kontroler głośności dla każdej z partii stylu muzycznego i utworu

Główne Cechy
64-głosowa polifonia
530 wysokiej jakości brzmień opartych na bogatych próbkach „wave”.
Zawarte stereofoniczne próbki brzmień pianina.
Kompatybilne z systemami GM2, GS, XG. (XG lite).
Nowoczesna funkcja nakładania-miksowania (funkcja Cover) utworów SMF i stylów muzycznych 61 dynamicznych klawiszy oraz dźwignia Pitch Bender/Modulation.
Funkcja “Digital Bass Enhancer” umożliwiająca uzyskanie głębszego i szerszego pasma brzmienia. Wewnętrzne style muzyczne mogą być wymieniane.
Około 1.5 MB wewnętrznej pamięci Flash na wgrywanie własnych utworów 16-trackowy sekwenser umożliwiający tworzenie własnych kompozycji.
Złącze USB do bezpośredniego podłączenia z komputerem PC.
Złącze V-Link do współpracy z plikami video (filmami).
Praktyczna funkcja Music Assistant. „Wierny” system nagłaśniający.
Duże, plastykowe przyciski. Napęd na dyskietki.

BRZMIENIA
EXR-5 wyposażono w obecnie najwyższej jakości brzmienia, pochodzące z bogatej biblioteki firmy Roland, dodatkowo brzmienia te oparte są o 8 razy większą pamięć próbek (Wave Memory) w porównaniu do modeli EM-15/35.
W rezultacie stworzono keyboardy zawierające prawdziwie profesjonalne brzmienia wysokiej jakości przy zachowaniu niskiej ceny.
Szczególną różnicę odczuć można wykorzystując stereofoniczne próbki pianin, pochodzących z flagowej serii Pianin Koncertowych „RD”.
Nie bez znaczenia okazuje się 64-głosowa polifonia, która umożliwia korzystanie z bogato rozbudowanych programów brzmieniowych zarówno przy grze na „żywo”, dzieląc klawiaturę i łącząc brzmienia jak również przy grze z playback’iem (sekweser)

WZMACNIACZ/GŁOŚNIKI
Dzięki zawartej, nowej technologii Digital Bass Enhancer, podobnie jak ma to miejsce w profesjonalnych wzmacniaczach i odsłuchach, keyboardy EXR udostępniają muzykowi wysokiej jakości dźwięk audio z dynamicznym pasmem dolnym, dochodzący z wbudowanych głośników.
Dodatkowo, model EXR-5 wyposażono w system nagłaśniający oparty na funkcji „Bass Reflex”, aby uzyskać jeszcze lepsze brzmienie.

MOŻLIWOŚĆ ROZBUDOWY
Po raz pierwszy w tej klasie instrumentów zastosowano wymienialną pamięć FLASH, nie tylko na własne utwory, ale także na ulubione style muzyczne.
Umożliwia to nam wymianę 20 z istniejących już w pamięci wewnętrznej stylów muzycznych, uzbrajając nasz keyboard w nowy materiał muzyczny.
Pamięć ta umożliwia nam ponadto zapisanie do instrumentu ulubionych utworów.
Możemy zapisać do 99 piosenek, nie przekraczając przy tym zarezerwowanej pamięci: 1,5 MB (dla przykładu, stosując standardowe utwory Midi File o rozmiarze 50kB/każdy, mamy możliwość przechowywania ich w ilości około 30).
Dzięki nowej serii keyboardów EXR nabywca szybko nie znudzi się swym instrumentem, rozszerzając go o nowe style i utwory muzyczne.

MOŻLIWOŚCI POŁĄCZENIOWE
Seria EXR wyposażona została w złącze USB, dzięki któremu użytkownik bez problemu i bez potrzeby dokupowania dodatkowego interfejsu MIDI ma możliwość połączenia się z komputerem PC i pracy na różnego rodzaju programach muzycznych.
Dzięki USB mamy ułatwiony także transfer danych, co nie wymaga instalowania dodatkowych driver’ów, wystarczy podłączyć instrument z komputerem, który automatycznie go rozpozna i stanie się zewnętrzną pamięcią naszych danych.
Aby rozszerzyć możliwości sterowania z pokładu instrumentu, firma Roland wyposażyła swe nowe keyboardy w kontroler V-Link, który przy połączeniu ze sprzętem do obróbki plików filmowych, umożliwia synchronizację i tworzenie gotowych projektów, jak np. teledyski muzyczne, prezentacje, filmy z wakacji i.t.p.

[ Dodano: Pon 30 Lip, 2007 ]



Temat: Ale cena!
To najwyraźniej wakacyjna promocja
http://korg.megamusic.pl/...IDB=promo&IDD=1
która podyktowana jest zmniejszaniem zapasów magazynowych
w sumie to lepiej niż do tej pory - http://www.megamusic.pl/ProdList.aspx?catCode=717

teraz niektórzy będą mieli dylemat czy psr-3000

Najwyższej klasy keyboard domowy. Moduły brzmieniowe i auto akompaniamenty pochodzące od topowego modelu TYROS.
Więcej niż 100MB pamięci Wave ROM (w 16bit linearnym formacie) z brzmieniami Sweet!, Cool! oraz Mega
Technologia Organ Modeling z Virtual Drawbars
Polifonia: 128
240 akompaniamentów zawierających po 3 wstępy, 3 zakończenia, 4 odmiany i 4 przejścia
16 ścieżkowy sekwencer (32 ścieżki poprzez USB)
Kolorowy wyświetlacz LCD z rozdzielczością 320x240 punktów do prezentacji zapisów nutowych oraz tekstów
Gniazdo kart Smart Media
Gniazdo USB do podłączenia pamięci zewnętrznych (dyski twarde, pamięci Flash)
Nowe bezpośrednie połączenie z Internetem (IDC)
Złącze Video-Out do podłączenia do monitora lub projektora

Dodatkowe cechy:
61 klawisze z systemem Touch Response (Dynamika klawiatury)
Wyszukiwarka utworów
Harmonizer wokalny
Wejście mikrofonowe
Gniazdo USB To Host (USB MIDI)
Kontrolery Pitch Bend Wheel i Modulation Wheel

MEGAEnhancer
MEGAEnhancer jest aplikacją PC, która konwertuje utwory MIDI do utworów, które mogą być odgrywane przez keyboardy i moduły brzmieniowe wyposażone w funkcję MegaVoice.

czy KORG PA-80
Keyboard - aranżer
- klawiatura: 61 dynamicznych klawiszy z opcją docisku
- system operacyjny: OPOS - Objective Portable Operating System, wielozadaniowy ("ładowanie" utworu w trakcie odtwarzania), możliwość aktualizacji, funkcja SSD Solid State Disk
- generator dźwięku: HI Synthesis (Hyper Integrated Synthesis System), 62 głosowy, 62 oscylatory (filtry z funkcją rezonansu)
- pamięć próbek: 32 MB PCM ROM (w tym Stereo Piano)
- procesor efektów: 4 stereofoniczne procesory DSP, dostępnych 90 efektów
- ustawienia (Programy): ponad 600 gotowych brzmień (w tym Stereo Piano i GM Level 2), 32 zestawy perkusyjne. 128 komórek na brzmienia własne użytkownika, 64 komórki na własne zestawy perkusyjne użytkownika, User Drum Kits, funkcja Digital Organ Drawbars, pełna edycja ustawień brzmień i zestawów perkusyjnych
- style: 256 Styli, 48 komórek własne Style użytkownika, 8 ścieżek akompaniamentu. pełna programowalność Styli (w tym 4 tzw. Single Touch Settings dla każdego Stylu), funkcje: bezpośredniego odtwarzania z dyskietki/dysku, zapisu i edycji Styli, edycji zdarzeń, edycji krokowej, importu paternów rytmicznych (Groove Import), kompatybilność z serią "i", formatowanie stylu.
- kontrolery stylu: 4 wariacje, 2 akcenty, 2 intra, 2 zakończenia, licznik wejść/przejść, synchroniczny Start/Stop, "nabijania" (Tap) tempa, pogłaśnianie/ściszanie (Fade In/Out), "odwrócenie" basu, bas manualny, blokada tempa, głośność akompaniamentu, wyciszanie akompaniamentu (Mute), mapowanie zestawów perkusyjnych, Single Touch
- ustawienia (Performance): 160 ustawień wstępnych (Performances), 304 ustawienia wstępne dla Stylu (w tym 4 tzw. Single Touch Settings dla każdej z 1216 kombinacji ustawień)
- odtwarzanie utworów: (Song Play): dwa niezależne sekwencery z oddzielnymi klawiszami Start/Stop, Pauzy, przewijania w przód/tył, oraz suwakiem płynnego przejścia (Crossfade Dual Sequencer Player), wyświetlanie tekstu, programowanie kolejności odtwarzania (Jukebox), bezpośrednie odtwarzanie SMF'ów (format 0 and 1)
- edycja utworu: funkcja transpozycji, wycinania/wklejania, kasowania kwantyzacji, kopiowania, dynamiki, edycji zdarzeń i edycji krokowej, szybkiej edycji (Easy Sound Edit), 4 efekty, 16 śladów, format SMF
Komponowanie w trybie (Backing Sequence Real Time Record): krokowe wprowadzanie i edycja akordów akompaniamentu, 16 śladów, format SMF
Nagrywanie/Edycja próbek (Sampling): funkcja kompresji ekspansji czasowej (Time Slice, Extend Slice), import WAVów, AIF'ów i KSF (Korg Sample File), import Programów z serii Triton (PCG), import/eksport KMP (Korg MultiSample)
Kontrolery typu PAD: 4 w pełni programowalne przyciski PAD + przycisk Stop
Kontrolery globalne: suwak regulacji głośności dla trybu Master i Ensemble, zmiana oktawy, transpozycja, edycji punktu podziału klawiatury, zmiany Stylu, głośności śladu, programowalny Slider, Joystick, kółko Dial
- kontrolery nożne: gniazda dla pedału zmiennonapięciowego(ekspresji) i zwarciowego (wybrzmiewanie, Start/Stop, itp.) np. EC-5
- wyjścia Audio: 4 gniazda wyjściowe audio Lewy/ Mono, Prawy, Out 1 i Out 2
- wejścia Audio: 2 gniazda wejściowe audio Lewy/ Mono, Prawy, z niezależną kontrolą wzmocnienia (mikrofon, gitara, linia)
- gniazda sterowania: MIDI In, Out, Thru, interface PC to Host (kompatybilny Pc i Mac)
- stacja dyskietek: 3.5" 2DD/2HD (kompatybilna z Ms-Dos)
- dysk twardy: opcjonalny dysk twardy (2.5" ATA-EIDE)
- wyświetlacz: ciekłokrystaliczny, podświetlany
- wzmacniacz: 2 x 22 W z funkcją Auto Loudness
- głośniki: dwudrożny system w obudowie typu Bass-Reflex
- pobór mocy: 35 Watt
- wymiary: 1110x388x164mm
- waga: 13,9kg

można powiedzieć że ceny się zrównały

 
 
Podobne strony
 
 
   
Copyright 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates